Monday 9 April 2012

ape makna semua tu,,,,,,, tkut plus conffuse

mimpi,,,,,mimpi,,,,,, kadang-kadang ader mipi yang boleyh mnyeronokan,,,,,
dan kadang kala mimpi boleyh memberi kesan negetif untuk fkir sesuatu,,,,,,
untuk kali ni dah masuk 4 kali aq mimpi yang samer,,,,, nak tw jugak apew makne d sebalik kjadian tu semua,,,
why,,,why,,,why,,,,
mungkin itu 1 petunjuk,,,dan 1 peringatan,,,, atau ianyer hanye sekadar hayalan,,,,,
untuk mimpi yang same,,, aq d dalam,, alam kematian,,,, 
dalam mase yang same aku si pembaca yassin
dalam mase yang same jugak aku yang menjadi roh,, mengelilingi mayat aku sendiri
owh,,,tidak,,,,,
mimpi ni merasuki di fikiranku,,,,
selame ni,,, aku penah mencari erti sebuah mimpi,,,,,
and dalam buku tu pernah mengatakan,,,
" sekiranya anda bermimpi dalam keadaan serba putih@kain putih ianyer bermakna kematian"
kematian atas sape? diri aku @ orang lain???????
still bermain d fikiran aku,,,,,,
 mungkin allah nak menguji,,, dan nak memberi kan aku peringatan akan kematian,,,, akan duna yang semakin hampir dengan kiamat,, untuk memberi pedoman kepada umat nyer,,,,,

2 comments:

  1. takut lak aku baca cerita kau ni zaf.. huhu.. sama2 lah kita ingat kan dri kita dan org laen jugak yea.. hm.. macehh^^

    ReplyDelete
  2. aq yang mimpi bende ny lg lah takut,,,, x tw upew makner semua 2,,, lau first time mimpi mcm 2 x upew jgk... ni dh smpai 4 kali,,,,

    ReplyDelete