Friday 6 April 2012

mAcAm-MaCAm AdEr

hary ny mcm2 perasan yang bergabung,,,,,,, penat + wisau + suka
1 hary suntuk kemas rumah,,,,, especially,,, kemas bilik,
sis nk kwin,,, so now kener lah prepair untuk kmas upew2 yg ptut,,,,
but naseb bek my mom byr gaji,,,,, sje lah 2 nk suwoh ank yer wat kje lebih,,,
pndai tol my mom ni nk amek haty ank dye,,,,, its okeyh,,,,,, atleast dye memahami perasaan aku,,,
biler dh settle kemas,,,, twink,,,twink,,,,, timbulnyer rase risau,,,,,, omg!!!  what happen ngan prince aku sowunk ny,,,,,?????????? tetiber,,, bgtw demam n x msok kelas,,,,, terkejut berok d watnyer,,,,,,
smalam  ok jewk,,,tiber hary ny leyh demam,,,, d sebubkan? mimpi ngeri,,,,,
hish,,, sje jewk,,, mimpi ny nk guwau,,, ader jewk,, dye nk buat drama and msok kt dlm mimpi prince aq,,,
""xxx ku sangka x ku duga,,,,,
but,,,, remember zaf,,,, u must think positive,,,,, 
suka suki untuk hary ny,,,, thanks angah,,, coz dh tunaikan permintaan aku,,,,
kempunan kfc,,,,, hahaha,,,, kesian,,,,,
walau selame ny aku berdegil ngan dye,,, tp angah memahami keinginan aku,,,,,
so,, x adil lah lau dye cuber untuk memahami,, sedangkan aku,,,, masih wat dont know,,,,,,
please zaf,,,,,, tukar penampilan diri sebgai zaf yg baru n zaf yg ader pndirian,,,,,
cuber untuk fhm prasaan owunk,,,, dont be selfish,,,,,
ok,,,, times up,,,,, malam dh memang gelap,,, nk kater malam masih muder,,,, dah pecah biji mater,,, dh x nmpak kew malam dah tua,,,, so,,, go to sleep,,,, esok masih ader,,, 
puntuk d perkongsikan bnyak lg story morry 


No comments:

Post a Comment