Wednesday 16 May 2012

selamat hari guru

yeah!!!!!!!!!!!!!16 mei,,,,, tarikh yang x kan pernah aku lupa,,,,,,
bersejarah untuk semua yang berstatus guru,,,,,,,
pendidik ank bangsa,, especially aku,,,,,
anak murid yang paling nakal sekali dekat sekolah,,,,
untuk sekarang nih,,,,, aku dah tamatkan pengajian aku untuk high schooll,,,
and last exam,, and result yang aku dapat akhirnyer,, tu lah dia hasil daripada ilmu yang cikgu aku curahkan untuk aku,,,,
tanpa diaorang nih semua,, aku x kan mendapat keputusan yang baik,,,, dan tanpa dyeowng nih jugak aku x kan pandai dalam subjek yang aku amik,,,,
walau macam maner pon dulu,,, aku pernah benci kan seorang guru untuk mengajar aku,,,, tapi dyeowng jugak yang bersusah paya untk aku,,,
malangnyer,, aku seorang murid yang tidak mendengar kater,,,,
selalu memberikan kepayahan kepade guru2 aku,,, especially,,, time sekolah menengah,,,,,
selameni cikgu marah aku,,,denda macam2 untuk aku,, d sebabkan nak kan aku nyh berdisiplin,, n sapew yang x nk tgk anak didik sendiri berjaya,,,, so tu lah pengajaran untuk aku,,, lagi-lai,,,biler dh habes sekolah nih,,,,
esok lusa,,, maner mungkin kalau aku akan menjadi seperti dyeown nih semua,,,,
n untuk suatu hari nanti mesti aku akan rase kan kepayahan seoran guru untuk didik anak murid dye untk berjaya,,,,,
akhir blogger:thanks untuk semua ciku-cikgu dari aku tadika,,,, sekolah rendah,, sekolah menengah,,, and smpailah,,,,aku terlibat dgn plkn,,, semuanyer berada d sisi aku untk pembimbing aku,,,,
u all semua memang guru yang the best lah,,,,,, i love u,,,,




No comments:

Post a Comment